10 dagar kvar, sen är det 5 år sen...

10 äckliga dagar kvar.. Sen är det 5 år sen min älskade bror försvann från jorden. Jag saknar dig Stefan. Jag fick inte säga det jag ville till dig. Jag fick inte ens berätta hur mycket du betyder för mig.. Jag vill ha dig tillbaka, det är min största önska. Men vi alla vet att det aldrig kommer hända. Jag hoppas du har det sjukt mycket bättre där du är nu, men du lämnade ett sår, ett sår i mitt hjärta. Saknar dig som fan! Skulle ge någon allt dom vill ha för att få dig tillbaka. Men jag vet att du alltid kommer finnas i mitt hjärta. Men ja vill mer en det. jag vill ha dig brevid mig. Få krama dig.. Saknar dig så sjukt jävla mycket att inte ord kan förklara det...

Älskar dig Stefan och kommer alltid att göra det.
Glöm aldrig vem du är, var sann mot dig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0