ÅÅH! Nu blir jag bara trött...

Okej, nu är jag fan trött på allt jävla tjaffs! Jasmine Falk eller hur fan hon stavar sitt namn är inte riktigt hora, men hon är jävligt slampig, för hon knullar fan med as många och sen går hon runt och skryter om det, hur moget är det att skryta om det? Jag skulle inte gå runt och skryta om det... SÅ PATETISKT! Sen att hon visar brösten för alla i cam är ju inte heller det bästa.. Visst, jag tror nästan ALLA killar har visat kuken, men egentligen, hur kan de bli helt annorlunda? :o
Jag tycker inte man borde visa något, men liksom de är dens val! men man får fan ta konsikvenserna! För jag kan inte tro att allt blir som vandligt om jag knullar med hela Ljungby! Då får jag ju fan ett jävla rykte!
ÅÅH FÖRLÅT MEN FAN VAD JAG BLIR SUR! Gör man som hon får man fan ta konsikvenserna! SÅNT ÄR LIVET!

ÅÅH!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ursäkta men..



Sluta vara så jävla dubbelmoralisk!



Du säger att du hatar folk som pratar skit och att dom ska sköta sitt egna liv osv.

Du vet att du sitter och gör ungefär samma sak själv.



Så du är inte bättre än någon annan...

2011-04-15 @ 07:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0