godmorron! :)

Godmorron! Sitter på julias data o tänkte lägga in ett inlägg om att jag faktiskt lever med tanke på omständigheterna :)
Så mycket som har hänt men endå så lite :) Börjar med att jag åkte till julia 5 typ? ;s Och sen bestämmde vi oss för att sova i hennes stuga :) och så tänkte vi ha filmkväll :) Och sen så ville Anders Svensson vara med, så han kom hit, han skulle hem på natten, men ojsan, vi råkade viss somna så han tog soffan o julia o jag fick ligga JÄTTE obekvämt på golvet... SKOJ!
Vaknade runt 6 med nackspärr men lyckades somna om igen, det värkar som de har släppt hyfsat nu iallafal :D
Men njaa idag ska vi väl inte göra så mcket, tror vi ska ut och ta bilder bara för vi är sånna freak ;)
Och för att ni ska ha något att kolla på :)
Hihi! :) BUSIGT! IKNOW!
Nej jag har inte mycket mer att skriva, blir inte bra uppdatering idag :) Men det får ni leva med, kommer väl hem nångån i kväll? :) 
höhö! :) och då blir det lätt DUSCHA! jag känner mej rätt ofräch just nu :( Usch :( 

Jag och julia ska städa klart och fixa oss sen blire ju ut somsagt :) höhö! :)
Skoj, det finns något att göra i Hällorna ;D höhö! :*
Puss på er älsklingar :D
bildfrånarkiv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0