Gomorron alla nära och kära C:

Okej, nu är de så att jag sitter och är dukitig och gör min matte.. USCH!
Kan göra Moas matte istället :) Den är MYCKET roligare xd HAHA, eller så är den lättare? :)
Gjorde ju typ 3 kapitell på 15 minuter :) Härlig lektion var det...
Den dagen var nog en av mina bästa dagar! Fick min älskade Moa den dagen :) 
Min röst känns rätt mycket bättre idag :D OCH DET ÄR ETT GILLA DÄR!
Ett big gilla :)
Nej men typ så? :) jag vet faktiskt inte vad jag ska göra idag. lär bli ut o jogga en sväng om vädret tillåter :)
Men man vet ju aldrig? :o HOPPAS! Nej men typ :) 
PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Iris

Kolla gärna in min blogg eller ställ en fråga i bloggsvar rutan :) Kram <3

2011-04-06 @ 12:14:40
URL: http://bosnagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0