gomorron! :)

Gomorron!
Max väckte mej... SNÄLL bästis :) 
Nej men jag älskar min kära vän endå :) För han är så bäst (y) 
Vi har komit fram till att jag och han är bäst, coolast, snyggast, sötast mm. :) 
ERKÄNN BÄST!:D HÖHÖHÖHÖHÖÖHÖ!
Ne ska ta på mig kläder o lite sånt nu :)
CIAO!


ÄLskade bror.. nu är det inte många dagar kvar sen det var 5 år sen du försvann.. Jag saknar dig starkt! Snälla kom tillbaka!
Du vet hjärtat på handen, det står för dig, det står för min älskade bror, och det är ett tecken på hur mycket jag saknar dig.

Och sen vill jag inte ha några komentarer om att det var dumt att göra som ja gjorde, för jag vet det. Jag vet att det var dumt, men 1. jag hade tråkigt. 2. jag mådde dåligt.
+ att detta känns som något jag inte kommer ångra, för jag här har jag ett bevis på min kärlek till min bror, och ni som inte tror på att jag kan sakna han så mkt som jag gör så ka jag ju säga att det gör jag.

Jag saknar han så sjukt jävla mkt! Det är snart 5 år sen men det känns som det var igår det hände. så kom fan inte och säg något för ni vet INGET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0