HAHAH! de gick ju bra :(

Jag fösökte faktiskt fixa dedär med svenskan, gick jätte bra, har skrivit "såhär börjar mitt liv" HAHAH!
SÅ DUKTIG! :D jag vet faktiskt inte ens vad jag ska skriva om? O.o
HAHAH! Känner mej rätt värdelös just nu ;) Men jag e nöjd över det. Vad skulle vi göra om inte någon var världelös? :D
Då skulle alla vara perfekta? :o Hur kul skulle det vara? :o hahah! Inte ett piss roligt? :o
Nej nu ska jag slöa vid fb och sen se om jag hittar nån bok att läsa :) har läst ut mina böcker.. :( 
Jag e fan sugen som fan på att läsa! :o hahah!
Men men ja får väl se hur det går med de? lär ju ta mej en timme innan jag går härifrån :o HHAAH! såjävla lat jag är!:D
Jag är en stolt latis! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0