jag lever i en lögn känns det som...

.. Ja allt jag gör de känns bara.. fel?
Jag vet inte varför men något är det.. jag fattar inte hur länge jag ska orka?
jag orkar inte försöka att hålla tillbaka tårarna, för dom vill bara rinna..
Ni säger att jag ska forsätta kämpa, men jag orkar inte mer komentarer, ja kan inte hjälpa det...
Ni säger jag är ful, okej då är jag väl ful? men vafan kan jag göra åt det?
Ni säger att jag är fet, men okej, då är jag väl fet? Men vadå ska jag börja banta as mkt då eller?
Men säger bara en sak ni vinner!
Jag orkar seriöst inte leka stark längre, för jag fixar inte det, mina tårar rinner hela jävla fucking tiden..
hur ska jag kunne se ljust på livet när jag nästan bara får vara med om det mörka?
det du sa till mig, det tog knäcken på mig, skulle det vara mitt fel när det var hans val?
Jag kan inte hjälpa att han tog sitt liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0