Man lever bara en gång.

Man lever bara engång, se till att leva livet fullt ut! annars kanske allt blir försent och sabbat!
Lek och gör dumma saker! var inte den som sitter hemma och pluggar och aldrig är ute med vänner!
Visst man gör saker man ångrar, men om man inte gör det så hur fan ska man kunna göra saker man är nöjd med då? :)
Så lev LIVET! det gör jag! Jag får massa skit hela tiden, men vafan? ska jag stå o ta emot allt skit skulle jag fan aldrig leva som jag gör nu! Jag skojar bort mitt liv !
Vet ni vad? Jag har gjort så sjukt många saker som jag ångrar, men jag har gjort ennu mer som jag är stolt över! Vissa saker som jag har gjort som jag är stolt över är kanske inte det bästa? men vafan?! :D
LEV LIVET FÖFAN!


PUSSSSSSS
ANVÄND PLÅSTER, DE GÖR SÅ ALLA SÅR LÄKER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0