Saknar dig så sjukt mycket!

Jag ska bygga en tidsmaskin så jag kan åka tillbaks. Vill återuppleva den där stunden. Den stunden då du fanns här. Allt gick så snabbt, det kändes som en dröm. Plötsligt var du borta, men fan inte glömd. Vart tog du vägen, vart finns du nånstans? Om du verkligen hade kämpat hade du funnits här idag.
Jag har gjort misstag, jag har ju mina brister. Men älskade bror. Du ska veta att du var mitt allt, kärleken till dig den var ju riktigt stark! Och den kommer vara förevigt. Ta mig tillbaka till första gången vi såg. Bara du trodde, bara du kämpade så skulle du levt idag. Men du var försvag, du klarade det inte, och nu har du en lilla syster som saknar dig mest i hela världen. Pennan bara glöder, som jag sitter och skriver om dig, Du var mitt liv, du var min framtid, men nu har jag ingen att se upp till. Du var den bästa, du var min skatt. När jag ser bilder på dig forstar tårarna fram, jag kan inte sova på flera nätter då. jag saknar dig så sjukt mycket. Vad mer kan jag skriva, jag älskar dig, men det kan jag aldrig få säga till dig. Jag saknar den stunden, den julaftonen som jag satt i ditt knä och kramade om dig. Jag vill ha den tillbaka, för jag saknar dig, jag älskar dig så sjukt mycket. Mitt hjärta tillhör dig, min hjärna är förvirrad. är de så länge sen du försvann.. Det kan jag inte förstå. Jag ser upp mot himlen och tänker på dig, jag hoppas du har det bättre där, för jag har de inte bra här utan dig. Bara jag skulle få säga att jag älskar dig så skulle det vara perfekt. Jag vet att det som har hänt har hänt. Det går inte att göra något åt, men ja vill verkligen ha dig tillbaka. jag kan kämpa hr mycket som helst, men jag får dig inte tillbaka om jag inte lyckas bygga en tidsmaskin. Jag älskar dig så jävla mycket Stefan. SNÄLLA! Jag vill ha en förklaring på varför du gjorde som du gjorde. Jag älskade verkligen dig...
Jag ska bygga en tidsmaskin så jag kan åka tillbaks. Vill återuppleva den där stunden. Den stunden då du fanns här. Allt gick så snabbt, det kändes som en dröm. Plötsligt var du borta, men fan inte glömd. Vart tog du vägen, vart finns du nånstans? Om du verkligen hade kämpat hade du funnits här idag. Jag har gjort misstag, jag har ju mina brister. Men älskade bror. Du ska veta att du var mitt allt, kärleken till dig den var ju riktigt stark! Och den kommer vara förevigt. Ta mig tillbaka till första gången vi såg. Bara du trodde, bara du kämpade så skulle du levt idag.

Men du var försvag, du klarade det inte, och nu har du en lilla syster som saknar dig mest i hela världen. Pennan bara glöder, som jag sitter och skriver om dig, Du var mitt liv, du var min framtid, men nu har jag ingen att se upp till. Du var den bästa, du var min skatt. När jag ser bilder på dig forstar tårarna fram, jag kan inte sova på flera nätter då. jag saknar dig så sjukt mycket. Vad mer kan jag skriva, jag älskar dig, men det kan jag aldrig få säga till dig. Jag saknar den stunden, den julaftonen som jag satt i ditt knä och kramade om dig.

Jag vill ha den tillbaka, för jag saknar dig, jag älskar dig så sjukt mycket. Mitt hjärta tillhör dig, min hjärna är förvirrad. är de så länge sen du försvann.. Det kan jag inte förstå. Jag ser upp mot himlen och tänker på dig, jag hoppas du har det bättre där, för jag har de inte bra här utan dig. Bara jag skulle få säga att jag älskar dig så skulle det vara perfekt.

Jag vet att det som har hänt har hänt. Det går inte att göra något åt, men ja vill verkligen ha dig tillbaka. jag kan kämpa hr mycket som helst, men jag får dig inte tillbaka om jag inte lyckas bygga en tidsmaskin. Jag älskar dig så jävla mycket Stefan. SNÄLLA! Jag vill ha en förklaring på varför du gjorde som du gjorde. Jag älskade verkligen dig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0