till dig

När jag träffade dig var världen uppochner allting var oklart. Du kom du blev min hjälte och du hjälpte mig stå rakt. Båda förtterna på jorden en dröm och ett mål. Jag har alltid vetat vägen men du hjälpte mig att gå. Jag vågar stå för mig själv, vara stolt för den jag är, du har ändra nått stort i mig, jag vet inte vad det är. Mina rop har blivit hörda, jag har nått fram till en dröm som jag inte trodde fanns, även idag kan jag ibland inte förstå vad som har hänt. Du fick mig börja älska mitt livoch hela världen så kom ta min hand, jag är din i alla lägen. Du reste mej upp för alla gånger som jag ramlat är du min andra del fast den bättre halvan. Lyckligast i världen jag ber inte om annat, ko nära håll om mej och säg att du stannar. Jag hittade ett själ till att forsätta kämpa, vara redo att ge upp men fick mej att vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0