www.aannajulia.devote.se gästbloggar!

hur börjar man när man gästbloggar?
hej yaminas söta blogg, det är Julia som skriver just nu. för yamina orkade inte blogga själv,
så jag gör det åt henne. hon sitter hemma och är med max & emma.
och jag sitter här hemma och städar mitt rum. senare idag så kommer yamina hem till mig och sover över.
hoppas jag iaf. vi skulle typ snacka om något.
jag hoppas att yamina kommer nu, för jag städar mitt rum för att hon ska komma. gulligt av mig!
men nu ska jag faktiskt börja fixa mig och plocka undan det sista i mitt rum. puss!
en hälsning till yamina -
Du är min bästavän, jag älskar dig med djupet av mitt hjärta! jag svär.
du & jag föralltid, genom alla tuffa tider och alla bra.
du lyser upp min dag. det går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar dig.






this is happiness!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0