kan inte sluta...

Min tårar rinner ner för mina kinder.... Jag försöker, jag försöker hindra dom, men jag klarar det inte... Jag är så jävla trött på att bli sviken, jag är så trött på att alla ska hålla på! Jag saknar dig något otroligt. Jag känner hur hjärtat bultar så hårt att de gör ont när jag hör ditt namn. Jag saknar dig, men kan aldrig få tillbaka dig. Jag har klättrat så hög för att klara mig från floden, men jag lyckas inte.
Du var den som fanns för mig, och nu är mitt hjärta isär.. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet inte hur jag ska klara detta. Allt som händer. Jag fixar inte det.
Tänk alla gånger jag har gått vid din sida. Tänk alla gånger jag suttit vid din sida och hållt din hand. Jag har inte kunnat slänga kortet. Kortet jag fick vid jul av dig. Jag orkar inte försöka bli av med det. Jag vill, men jag kan inte. Ska klara det. jag vill klara det, jag vill inte ha minnen av dig. för jag saknar dig så sjukt mycket. Saknar dig för mycket. Snälla jag ber dig, bara ett hej skulle värma och hjälpa mig på vägen, men inte ens det får jag. Jag får inget, inte ens ett jävla hej. Du bara kollar på mig, om ens det. Om jag dör, så vill jag att du ska sakna mig, jag vill att du ska komma ihåg mig. jag vill bara att du ska finnas hos mig. Men tror aldrig det kommer hända..
Men man ska aldrig säga aldrig. I biblen står det att kärleken är starkast av allt och det är sant, kärleken är den som sårar mest, den som gör en glad, det är den som finns för allt och alla. Men hur fan kan man må så dåligt som jag gör då? Jag vill inte gråta, men endå gör jag det? jag fattar inte..  Gud måste hata mig eller något, för jag är fan inte älskad iallafal.

Jag försöker, jag lovar jag gör allt för att försöka hitta något bra, men jag hittar inget, jag orkar inte, och såhär känner jag varje dag, varje dag fäller jag tårar. Jag vet fan inte vad jag ska ta vägen. Jag vill bara försvinna för en dag eller två. Men det kan jag inte.. Ja vill! jag vill! jag vill!
Det skricker i mitt huvud det skricker av räddsla!
Blicken fastnar på en fågel som flyger fritt i himmlen, jag vill oxå vara fri, jag vill kunna flyga runt där och se hur livet leker. Men det fungerar inte så..
Drömma mig bort, det är fan allt jag kan. Jag vill mer en så, men jag lyckas inte, jag vill men kan inte.. snälla jag ber er, jag ber er, sluta! jag orkar inte höra fula ord! jag orkar inte! jag fixar inte mer! Ni tar kål på mig! ni kommer döda mig! Ni kommer göra att jag mår dåligare en vad jag mår nu.. Sorgen tränger sig på!
Jag har inte mkt att se posetivt på. Jag vill men kan inte, tårarna bara droppar på mina kinder..

Jag kommer alltid finnas för dig, men när finns du för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0