Orden du sa till mig var kärlek!

Sitter och kollar på byggare bob! hahaha så jävla töntig är jag (a) :D
Men jag älskar faktiskt barnpogram (a) det är skit kul att sitta och kolla på. Just nu håller jag på att kolla genom mail till min mobil och se om det är fler som har mailat om den. 
Jag försöker bli av med min x10 mini pro om någon undrar. Jag hatar den (a) nej men jag är teknikfreak så jag kan inte nöja mig med någon mobil, har liksom bytt bort en iphone (a) :D
Men iallafal, jag vet inte vad jag ska skriva om, jag har faktiskt inte något som jag vet om att jag vill blogga om? Jag vet inte riktigt vad jg vågar skriva om och sånt.. 
Men ingen kan polis anmäla någon för misshandel o sånt när jag skriver vad jag har varit med om.
Jag har nog med problem som det är..
Men tänkte slänga upp ett inlägg om mobbning sen. vad det är, och varför det är så fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0