Vill börja med att säga förlåt

Hela mitt liv finns nerskrivet i ett text dokument. Jag menar det. det finns en stor jävla mapp hos socialen om mig från att jag var liten. Jag fattar inte hur livet kan vara så orättvist? Jag vill ha tillbaka min storebror, får jag det? nej. Jag vill ha bort alla dåliga minnen, får jag det? nej. Jag vill börja må bra, får jag det? nej.
Asså det är FUSK! alla som tkr synd om sig själv när mobilen har gått sönder, ni skulle aldrig klara mitt liv. Jag har blivit misshandlad, jag har blivit sexuellt utnyttjad, under min barndom.
Jag har inte viljat att någon ska veta om det, men nu skiter jag i vilket, för jag mår jätte dåligt!
Jag orkar verkligen inte se mej i speglen för det känns som allt bara är skit endå! Kommer aldrig bli bra. Jag skiter i mitt liv. jag kan förstöra de, inget betyder något endå. Jag orkar inte.
Allt är upponer.. Jag vill men kan inte. Jag vill så jävla mkt, men fixar det inte. sitta o plugga matte hela natten, de blir ett ja på den frågan, har endå inget liv. kommer få gå om 8:an mm.
Jätte skoj.. så sjukt jävla skoj verkligen.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0