Hur fan kan man ljuga någon rakt upp i ansiktet när man har beviset framför sig?

Nu är jag hemma från lägret :) Trevligt var de :) förutom att jag var nära på att svimma + svimmade en gång men då låg jag redan ner så aa, sen så var jag nära på att bara ramla ihop för jag har överansträngt knäet, hahah doktorn säger "nu ska du vila i några veckor du får inte vara ute och gå och sånt nu för då blir det bara värre" men jaha.. Så har jag gått över hela malmö typ.. :) SKOJ!
haha men men :) får överleva. ska iaf ta och äta frukost snart som min mamma har åkt o köpt :)
älskar henne! :)
puss på er <3

älskar hu failad bilden är ,o älskar den failade tjejen men ledsamt nog är hon inte lika failad som mig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0