Svar på frågorna! :D

vem är din allra bästa vän?
Svar: Julia Karlsson, hon är min allra bästa vän!
varför började du blogga?

Svar: För jag kände att jag behövde skriva av mig :)
är du kär just nu?

Svar: Kan inte säga att jag är direkt kär, mer förälskad (a)
vem var din första kyss?¨

Svar: Stefan Litte
är du nöjd över ditt liv?

Svar: Njaa.. hade ju kunnat vara bättre, men som mitt motto är
"lämna det bakomflutna före dig!" ;)

hihi, varför är du så söt yamina den fiiiina! ? / miiikaaaela! :D<333333333333333

Svar: Hahah, du ska nog fråga min mor om den saken, hon som skapade mej ;)

 

Hur gammal är du?

Svar: jag är 15 :)

 

När fyller du år?

Svar: 25 mars :)

 

Tycker du om något djur?

Svar: Jag ÄLSKAR hundar, och många andra djur, älskar katter med, men tål inte katter :/


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

helgen över, tilbaks till vardagen - usch! :o

2011-05-09 @ 10:00:24
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0